Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. január 16., csütörtök

Minősíthetetlenül viselkedett

Zselyke baba kiütései csak nem múltak el. Szegénykém folyton vakarta magát, este a fürdésnél minden fokozottabb volt. Két napja, mikor a mannás kakaóvajjal kentem be, konkrétan sírt és csak azt hajtogatta, hogy "aú-aú". Ma elvittem a doktornénihez, aki megnézte. Kaptunk fenistil cseppet, hogy ne viszkessen neki és külön testápolót a még jó részeire és külön krémet a piros kiütésekre. Az imádott szappan és habfürdő helyett csak a gyógyszertári fürdetőt szabad használni és azt javasolta, hogy váltsunk mosószert. Pedig születése óta kizárólag a Dreft babáknak való folyékony mosószerét használjuk, semmi mást. Az ítélet: ha ez se használ, megyünk bőrgyógyászhoz!

Na de amiért a mai cím megszületett: Zselyke tragikusan viselkedett, komolyan mondom, hogy egyenesen minősíthetetlenül. Autóval mentünk, mert déltől volt rendelés és ilyen tájt félő, hogy a babakocsiban elalszik, gyalogosan meg nincs az az időpont, amikor értelme lett volna, hogy a rendelőig elbattyogjon, aztán meg vissza. A babakocsi indok miatt egyértelmű, hogy a karomban, jobb esetben a nyakamban hozhattam volna haza. Öltözés, autózás, séta a rendelőig mind-mind jó volt, de a második ajtón, ami az előtérből (szélfogóból) a váróba vezet, már nem sikerült átimádkozni. Meguntam, átemeltem. Akkor aztán csak bújt, a lábamat, később a nyakamat karolta át, csak sutyorogva válaszolt, hogy a plakátokon milyen állatok vannak. Viszonylag hamar sorra kerültünk, tényleg ha egy 5-10 percet vártunk és ekkor történt, ami eddig soha. Zselyke nem volt hajlandó átlépni a doktornéni rendelőjének küszöbét és kapásból üvölteni kezdett. Időnként volt egy-két "ne-ne-ne", de többnyire csak hangos kiabálás. Becipeltem- szégyen szemre-, leültünk a székre, majd igyekeztünk hallani egymás kérdését, válaszát. A saját hangom alig hallottam olyan hangos volt a babó. A száját se volt hajlandó kinyitni, mindkét kezét elé tette, hogy elbarikádozza. Ketten azért legyőztük és ott legalább nem látott semmi rendelleneset a doktornéni. Szerencsére nem is köhög... Persze lehet, hogy úgy lenne egyszerűbb orvosolni a problémáját, ha produkálna ilyen tüneteket is. Mikor ennek vége volt, nyomtattak recepteket, elmondták, hogy mit és hogyan tegyek- eddigre már csönd volt. Zselyke persze kiszúrta a matricás tálat és már maga elé is vette. Mondogatta, hogy zebra, meg zsiráf... a kisasszonynak mázlija volt, mert "bár nem viselkedtél úgy, most az egyszer választhatsz egyet" hozzáállást tanúsított az orvosa. Aztán persze nem szégyellte ezt hazudni:
Doktornéni: hát bántottalak én téged? Csináltam valami rosszat?
Zs: igen!
Én: Zselyke, ne hazudj!
... 
Doktornéni: sziasztok!
Én: viszlát. Zselyke, tessék hangosan köszönni!
Zs: szia!- és a markában tartott zsiráfos matricán kívül igyekezett még egyet megkaparintani. Mivel úgy viselkedett, ahogy, nem voltam partner a dupla matrica hadműveletben, pláne, hogy csak egy jár alkalmanként a JÓ gyerekeknek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése