Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. január 7., kedd

Amigurumi újra!

Megint lelkesen nekiláttam az amigurumi, azaz horgolt játék készítésnek. Miután múlt héten végre sikerült rájönnöm hogyan is kell a körmöcskével körkötött dolgokat készíteni, egyszer csak jött az isteni szikra: Magornak csinálok egy polip babát! A 8 láb villámgyorsan elkészült, a test is szépen alakult, ráadásul sokkal pofásabb lett, mint anno a Zselycnek készült rózsaszín játék. De ez talán így is van jól, hiszen fejlődni kéne, vagy mi!? Az időközben elkészült sapkák és az azok miatt bezsebelt dicséretek pedig elég erőt adtak az újrakezdéshez!
Félkész polip, darabokban :)
A polip alakult, majd a kritikus ponthoz érve jött az elhatározás, hogy vagy most hagyom félbe és veszek biztonsági szemet, amivel sokkal profibban nézne ki a végeredmény, vagy szépen befejezem és ennek is varrott szeme lesz. Gyorsan eldöntöttem, hogy Magorovics elég nagy a biztonsági szemes játékhoz, így tegnap délelőtt rendeltem az interneten- persze azóta is várom az eladó e-mail-jét, hogy hova utaljam az összeget, így beláthatatlan időre a szemes polip projekt jegelve.
Ilonka pillangója szemből...
... hátulról :)

Mivel olyan szép egyenletes a polip teste, lelkesen nekiláttam Ilonkának egy horgolt pillangónak. Találtam egy "könnyű" fokozatú, angol nyelvű leírást, amit kb 75%-ban követve végül megalkottam amit elképzeltem :) a test és a fej jó lett, a szárnyak is cukik a tudásomhoz mérten. Mivel Ilonka még úton van, így a neki szánt pillangónál sokkal jobb volt a hímzett arcot választani. Tegnap délután nekiálltam, ma délelőtt elkészültem vele és gyorsan át is vittem a szomszédba. Tetszett Mártiéknak és Rozónak is, aki rögtön meg is kérdezte, hogy "Lili ezt hogy csináltad?"- s végre valahára tudom is, hogy miként és még reprodukálhatónak is érzem :) Magor tesztelte a csupasz testet: tökéletesen baba kezekbe illik, s mivel úgy tetszett neki, így most nekilátok egy méhecskének a fiatal úrnak! Azt majd nyúzhatja, rághatja, hiszen az az övé lesz. Ha az is kész, Zselyke babót is kifaggatom, neki mivel próbálkozzak.
Egész jól haladok az autodidakta horgolás elsajátítással :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése