Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. január 17., péntek

Sikert aratott

Magor megkapta a polipját, ami végül másodjára és most már véglegesen elkészült. Ugyanis vissza kellett bontanom az alját, mert nagy igyekezetemben kihagytam belőle a csörgőt, úgy pedig nem sokáig köt le egy fél évest... sebaj, hiba orvosolva


Zselyke is észrevette és fel is ismerte! Ez külön öröm számomra :) aztán elvette, odament a teraszajtóhoz és már mutogatta is Tatának.
Zs: nézd Tata, poji!- majd megfogta az egyik lábát és rámnézett.
Én: az a lába...
Zs: láb. Itt is... itt is... Tata, láb!- s mikor az egyik lábat fogva természetesen felfordult a polip, riadtan így szólt: Jajj, eles!
:)

Mikor aztán megkérdeztem, hogy ő milyen állatot szeretne, mert akkor megpróbálok olyat csinálni, még ha nem is sikerül. Gondolkodóba esett, majd így szólt:
Zs: Brumma..
Én: akkor medvét szeretnél?
Zs: ... Nyúl!
Én: medvét, vagy nyulat?
Zs: brumma, nyúl!
Itt nincs választás, maximum a készítési sorrendben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése