Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. január 10., péntek

Játszó(tér) - videókkal :)


Ma délután Zselyke egyértelműen energia túltengésben szenvedett, nem aludt, de boltba sem akart menni, hogy ott aludjon előtte/utána/közben... feltettem hát neki a nagy kérdést, hogy van-e kedve játszótérre menni. Végre igent mondott, így Magort megetettem, a gyerekeken a pelenkát kicseréltem, öltözés, némi drukk a választott mozgásformák miatt, majd indulás. Tata boltba ment, mi pedig a sparig útba eső játszótérre hármasban. Magor kivételesen babakocsiban, Zselyke meg anélkül, gyalog. Ezen drukkoltam, hogy jó ötlet-e, mert Magor ugyan remekül alszik rajtam, de nem akkor mikor Zselyke emelgetem, lököm. Zselyke pedig bírja végig gyalog? No nem mintha nem tudom sokkal többet is sétálni.
Nem volt egyszerű eljutni négyesben sem a játszótérig, mert a babakocsit a maximális szóba jöhető ember, azaz mindhárman toltuk. Zselyke középen próbálta, de nem érte fel teljesen kényelmesen, így többnyire egy kézzel ügyeskedett, én jobb oldalról jobb kézzel, bal kézzel a lány csuklóját vagy kapucniját fogva, Tata pedig jobb kézzel hol a lány kezét fogta, hol a babakocsinál segédkezett. Ennek ellenére odaértünk :) Persze a kisasszony rögtön a csúszdánál akart volna játszani, de annak az alján egy kisebb leveses fazéknyi víz állt, így maradt a rugós hintaló. Nem tudom szakszerűen hogy is nevezik az efféle játékokat. A hintázást spontán éneklés kísérte, ami a kisebb panelek között remekül visszhangzik :) utána mérleghinta, rendes hinta és a valódi funkciójával tetszését nem igazán elnyerő mászóka. Magor baba először csak lesett nagy szemekkel, hogy most mi lesz, mit csinálunk, aztán a napot, minimális szelet is megszokva elaludt.
 
 
Ez az új kedvencem a játszótéri Zselyke arcok közül :) (mérges arc No2)
Így várakozik Döménél :)


Zselyke miután elunta magát, eleget énekelt és repülőket nézett, rájött, hogy nincs meg Tata. Elindultunk hát a bolt felé és Döménél találkoztunk is. Nagy volt az öröm, hogy látják a lányt, akiről addig azt hitték, hogy ma lecsúsztak :) A lánynak találtam egy Minnie egeres műanyag tányért, amiből végül kettő lett. Eredetileg csak a nagy laposat akartam megvenni, mert a kisebb "mély" nem volt túl értelmes, bár délután már abból ette a narancsot és tény, hogy ebbe 2 is belefér, míg az ikeásba csak egy, de a lánynak az is kellett. Választhatott, hogy Minnie vagy Verdás Villám McQueen, de most a lányos énje nyert :) (Pókembert és Hello Kitty-t kapásból kizártam).
Visszafelé viccesen nézhettünk ki, mert a lány hisztizni kezdett a fáradtságtól és igyekezett a járdán összeesni, így ő a nyakamban jött, bal kézzel a bal lábát fogtam, jobbal a babakocsit toltam, míg Tata kettő jól felpakolt pakkal mellettünk jött!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése