Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. június 25., hétfő

Nyertem :)

Korábban megvolt az a "jó" szokásom, hogy minden lehetséges dologgal megpróbáltam nyerni. Lehetett az sörös kupak, csokipapír, teás matrica, vásárlási blokkok, kizárólag alapdíjas sms beküldéssel nyerhető mozijegy, kisebb, nagyobb tárgynyeremény, bármi. Az érzés maga olyan jó volt, hogy beküldöd a megfelelőnek érzett időpontban, vársz, izgulsz és időnként nyersz :) Felszabadító, adrenalin löketes és nem túl drága- mert kizárólag azzal játszottam, amit amúgy is vettünk volna és egyedül túró rudiból fogyasztottunk többet ilyen esetekben, másból nem halmoztam fel éves készleteket a nyeremény reményében. Szóval eddig a legnagyobb nyereményem az Uncle Ben's mártással volt egy teljes wok szett, serpenyővel, 4 személyre tálkákkal, pálcikával, alátéttel, egyéb kiegészítőkkel...

Ma mit látok facebook-on, amin eddig minimálisat játszottam, mert a nagy számok törvénye alapján nem igazán hiszek benne:
"Kedves Hölgyeim és Uraim,
2012.06.19.-n indított akciónk nyertese- mely hírlevelünk megosztásával kapcsolatos- Nyiri Lilla. Nyereménye egy 5000Huf értékű Secret Parfüme hímzőfonal csomag. Nyereményét postázzuk.Gratulálunk!Figyelem! Még egy hétig lehet részvenni a 06.15.-n indított játékunkban. Keresse a hírlevelünket a facebook felületünkön és nyerjen 2 db Rico füzetet!"  

Nyertem! :DDDDDD 
Elkérték a címem és postázzák a 10db, illatos hímzőfonalat. Attól tartok Zselyke magasságmérője, vagy valami sokkalta kisebb (mint Viktor tehene), de színesebb dolog fog készülni a lánynak a nyereményből :)

A nyereményem egyébként 10db fonalat tartalmaz melyek a következők kódszám és illat szerint: 321-eper, 738-mandula, 726-citrom, Blanc-gyöngyvirág, 801-csokoládé, 703-zöldalma, 977-karamel, 3823-vanília, 741-narancs, 745-lonc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése