Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. június 7., csütörtök

Igazi tündér!

Zselyke egy földre szállt angyal! Múlt hét péntek óta minden egyes éjszakát végigaludt, így mi is tudunk pihenni Viktorral. Annyira jó érzés, hogy ő nyugodtan alszik a helyén és nekünk se kell hozzá éjjel felkelni cumit visszaadni, vagy etetni. Ma reggel fél 9-kor már fent volt, de ezt is csak úgy vettem észre, hogy mikor felmentem, hogy kihasználom az időt és letusolok addig, amíg alszik, meghallottam, hogy reccsent alatta a kiságy, a leány megfordult. Bekukucskáltam a résen, mert résnyire mindig nyitva a szobája ajtaja és mit látok? Hason fekszik, magasan a kis buksija és Babarral játszik :) (Ibi, ennek biztos örülsz- Babar állandó alvópartner lett, akivel ébredés után játszani szokott!)

Ma ebédre megint új ízt adtam, elfogyott a múltkori három napra tervezett zöldborsó-sárgarépa főzeléke. A mai menü gyalult tök volt kaporral ízesítve és rizspehellyel sűrítve. Mielőtt odaadtam, ezt is megkóstoltam, mint eddig mindent- ne reklamálhasson ok nélkül, ha tényleg rossz valami, én is belátom... A végeredmény egy enyhén tök ízű, alapjaiban inkább natúr rizsre emlékeztető valami lett. A kaprot nem lehetett kivenni- bár ez lehet most még jobb is így :) Azt kell mondjam, imádta ezt is. Nagyra tátotta a száját és rendesen evett belőle. Semmi fintor, semmi hiszti, inni is minimálisat ivott közben. Úgy eszik, ahogy remélni se mertem volna. Tényleg öröm neki főzni :)

Tökfőzelék rizspehellyel
- kb. két ökölnyi gyalult (fagyasztott) tök
- egy kk kapor
- 3-4 ek rizspehely
     A tököt minimális vízzel és a kaporral puhára pároljuk, végül belekeverjük a rizspelyhet és hagyjuk egy kicsit állni. Mikor megszívta magát a pehely és a megmaradt főzőlevünk is "eltűnt", turmixoljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése