Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. május 13., vasárnap

Idióta álom

Ma Zselyke nem igazán hagyott pihenni, felkelt egyszer fél 4-kor, 4 óra volt, mire újra ágyba kerültem, majd 6-kor és ő úgy is döntött, hogy nem alszik többet reggel. Én majdnem 7-ig bírtam vele, mikor Viktor átvállalta a lányt, hogy én alhassak még 1-1,5 órát.
Teljesen hülye álmom volt, amiben Viktor is szerepelt- részt vettünk egy film forgatáson, ahol Pierce Brosnan-nek ki kellett ugrania ejtőernyővel egy repülőgépből, de valami összeesküvés miatt az ernyő nem nyílt ki, lezuhant és szörnyethalt (mi láttuk a viselkedésén, hogy valami nem stimmel, de hiába...). A következő snittben egy nagy üveg "főhadiszálláson" voltunk, ami direkt a filmben dolgozóknak lett kibérelve és a teljes falfelületet jelentő ablakon át láttuk, ahogy megjelenik egy űrhajó... az amerikai katonai elhárítás perceken belül megszállta az épületet és környékét, hiszen: "KI VEZETI A MILLENIUM FALCON-T, HA PIERCE BROSNAN HALOTT?!".
A válaszról sajnos lemaradtam, mert felébredtem, de ez az idióta, ám vicces kérdés egész délelőtt a fülemben csengett. Hogy álmodhattam ilyet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése