Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. május 7., hétfő

Anyák napja

Tegnap volt az elsô igazi anyák napi köszöntésem. Bár már a tavalyinál is tudtuk, hogy Zselyke úton van, mégis ez volt az igazi, ahogy hús-vér emberkeként ott ült elôttem az apja karjában. Viktor és Apa közösen énekelte el nekem az orgona ága kezdetû dalt és a Viktornál lévő sárga rózsa szárát szorongatták Zselykém pöttöm öklei is :)
Nagyon megható volt- jajj mi lesz velem, ha már rajzolni, énekelni is fog... Tutira elsírom majd magam!
Mikor megszagoltattam a lánnyal a virágot, az óvintézkedések ellenére kihúzta a kezét és egy picit belebokszolt a rózsa fejébe, miközben kitátotta a száját. Egyértelmûen tetszett neki.

Már egy pár éve, hogy nem köszönthettem senkit se anyák napján (Dédi, Mama, Nagymama is szépen "lassan" kiestek), de a tegnapi nappal új idôszak kezdôdött az életemben: már engem köszöntenek! Átkerültem a másik oldalra :) (Az egyik szemem sír, a másik nevet.) Zselyke bearanyozza az életünket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése