Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. május 19., szombat

A fogzás

minket sem kímél. Most már egyértelmû, hogy Zselyke azért olyan nyûgös, azért alszik kevesebbet és kevésbé jól, azért rág minden keze ügyébe kerülô dolgot, azért nyáladzik annyit és azért is van bedagadva az ínye.
Szegénykémnek, ha jól láttam, három helyen is dagadt az alsó ínye. Bár nem vagyok fogorvos, de a két elsô alsó és a jobb alsó hármas helyén látszik neki duzzanat. Kíváncsi vagyok mikorra lesz ebbôl fog és melyik kerül ki gyôztesen közülük. A blinges láncot elôszeretettel csócsálja, egyelôre hasznosnak tûnik. (Én minden alkalommal, mikor látom, hogy rágja, örülök, hogy megvettem :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése