Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. május 22., kedd

Ború, nyűgösség, rádiózás

Az elmúlt napok jó idejéből igazi borult, esős, párás, fullasztó idő lett. Ez nem tesz jót Zselykének se, egész nap "fejhangon" sivalkodik és próbál minket rávenni, hogy segítsünk rajta... ha másképp nem, hát karba vétellel. Ez sajnos nem megoldás, mert hamar hozzászokik a jóhoz, aztán sose tudjuk letenni, már igencsak megérzi a hozzászokott kéz is a lány súlyát, ráadásul ma varrom meg a sötétítő függönyt is a szobájába. (Ettől várom a csodát, hátha tovább alszik reggelente, ha sötétebb van a szobájában.)

Zselyke szereti, ha énekelek- nem tudja milyen a jó ének, vagy éppen, hogy tudja és ezért mosolyog annyira, ha dalolok neki? Bár már igencsak sok gyerekeknek való zenénk van, azért mégiscsak változatosabb és kényelmesebb, hogy rábukkantam a neten a Picur rádióra, ami igazi babáknak való zenés, mondókás rádió. Először furcsa volt, hogy néha a magyar dalokat egy-egy angol dal töri meg, de az első megrökönyödésemet már átvette a pozitív hozzáállás: nem olyan nagy baj, ha a még fogékony füle szokja az angol nyelvet is, így hátha jobb lesz a nyelvérzéke is.

A cékla eredménye...
A tegnapi céklának ma meglepő eredménye lett a pelusban- már-már felnőtt produktumnak látszó, sötét, krém állagú valami. Én jobban meglepődtem rajta, mint amennyire kellett volna. Zselyke jóízűen megette tegnap, a pocakjának se volt tőle semmi baja, ráadásul úgy tűnik kifelé is minden gond nélkül jön. Határozat: az étrendben maradhat :)

Tízóraira csak almapépet kapott, amit a szokásos "mohójojó" módon fogyasztott, azt hittem le is csúszik neki a másfél alma minden gond nélkül, de történt egy kis "baleset". Az egyik falatot félrenyelte- rostosabb, mint a többi mostanában evett étel-, köhögött, majd duplázott és annyira félrenyelt, hogy elkezdett vörösödni, könnybe lábadt a szeme és a teljes adag nem az előző "kuc-kuc"-féle apró köhögéssel jött ki. Ügyes volt, pedig én már készültem a lapockája közti ütögetésre- még jó,hogy nem vagyok egy stresszes típus :)
A maradék alma bele lesz keverve a krumpliba, vagy céklába, vagy hígítva lesz, hogy ezt elkerüljük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése