Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. november 7., péntek

Zselyke esti aranyköpései

Ma a tescoban vettem kutyaszalámit, amit Zselyke kivett a szatyorból itthon:
Zs: mi ez, párizsi?
Én: nem, ez kutyaszalámi.
Zs: én e megenni‎, ez büdös!

Zselyke bőszen körbejárt a lakásban, mindenkinek adott egy-egy piros külsejű cukrot, azt a régi fajta Mikulás cukrot, ami gyerek koromban is volt.
Zs: tessék Anya, ez tiéd - és a megmaradt kettő darabot is nekem akarja adni azon az egyen felül ami szerinte mindenkinek jár. 
Én: köszönöm Zselyke, de nem kérem, én nem szeretem annyira a cukrot.
Zs: de, edd meg!
Én: Zselyke edd meg te, én nem tudom. Ha meg kell ennem három cukrot, elhányom magam...
Zs: deee van benne VITAMIN!
Én: :) milyen vitamin? Fogrohatszó?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése