Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. november 6., csütörtök

Óvoda -2.nap (beszoktatás)

‎Reggel nem akart elindulni öltözni, majd próbált rávenni engem és Mesit is, hogy velünk fog játszani az oviban, de ez nem jött össze. Az indulásnál jó kedve volt, az utcán a lépcsőkön ugrált, az oviban pedig már csak szedte volna le magáról a ruhát. Igyekezete akkora volt, hogy a benti ruha átvételénél a bugyiját is le akarta venni/cserélni :) Csak az számított, hogy végre a teremben lehessen és játszon a többi gyerekkel, a puszit is úgy kellett elkérnem tőle. 
Fél12-re mentem érte, épp az udvaron gyülekeztek, hogy a többiek ebédre bejöjjenek. A dadussal, Anita nénivel futottam össze először, "vár egy csomag, történt egy kis baleset". A kisasszony a galéria lépcsőjére pisilt, de adtak rá száraz bugyit és zoknit a bentiből, mert nem találták meg a túltervezett ovis zsákom hátsó zsebében a váltás ruhát... Sebaj, már tudja Anita néni, hogy legközelebb hol keresse, nem kell máshova raknom. Udvarra ki, Zselyke Kriszta néni mellett sétál, majd mikor meglát: "Anyaaa" és már szalad is felém. Kivárjuk a sorakozót, ne bomlasszuk a csoportot- a morál így is necces volt. Az egyik kisfiú tőlem kérdezte, hogy mikor jön érte a mamája... hát biztos akkor amikorra ígérte (jobb válasz nem jutott eszembe). Kriszta néni is elmondja, hogy Zselyke bepisilt, majd kb a megsemmisülésemmel egyenértékű kérdést teszi fel: "egyébként szobatiszta?". Igen az, szokott szólni, sőt van, hogy egyedül el is megy itthon... Nem értem! Aztán öltözés közben Zselyke halkan magyarázni kezd vmi kisfiúról, ekkor kiderül a nap másik fontos eseménye: "Igen, Zselyke és Matyi összeverekedett az udvaron. Elég harcias kislány.". Jajj... mondom a szokásos szöveget, hogy, de Zselyc nem szabad verekedni, miért csináltad... a kisasszony annyit mondott el nagyon nehezen, hogy "mérges lettem, kisfiú is mérges lett... beszorítottam fal közé". Tehát fogalmam sincs mi történt, de nem hiszem, hogy ez volt az utolsó :) A pisilésre azt mondta, hogy "nem akartam lépcsőre pisilni, de lépcsőn pistem"... ez történt ma. Kíváncsian várom a holnapot, majd a hétfőt, amikor az evéssel is biztos bajok lesznek, a délutáni alvásról nem is beszélve!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése