Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. november 13., csütörtök

Minden napra jut valami az oviban

Természetesen ma reggel is pityergett, de egész jól abbahagyta mire bement a terembe (ez csak az én lelkemnek nem jó, hogy minden reggel sír és közli, hogy nem akar menni, mikor értemegyek, akkor még emlékeztet rá, hogy otthagytam és nem mentem be vele).
De amin ma kiakadtam: a mai kérdés... A teremben ültek az asztal mellett akik nem alszanak bent, a többiek már az ágyban és úgy hallgatták a mesét‎. Zselyke Kriszta néni mellett ült :) mikor benyitottam, a lány megörült nekem, Kriszta néni viszont felette a kérdést, hogy a babó szokott-e fogat mosni, mert az oviban nem akar és vmi paleos fogkrémről beszél. Nem paleos, hanem az a hülye horror áras banános-almás chicco, amit Edinától kapott. Mióta azzal mosott fogat, nem hajlandó másikkal, amiért irtó pipa vagyok! Bárcsak sose tértünk volna át a Gabiról...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése