Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. november 25., kedd

Magor babakocsiban

teljes alakos Michelin baba
igazi vigyori Maguga :)
‎Ez nála mondjuk, hogy nagy szó, mert szerintem a két kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor ült, azaz inkább feküdt babakocsiban. Én csak az elején használtam vele, mikor olyan pici volt, hogy abban vittem ki levegőzni, míg mi Zselykével játszottunk vagy játszótereztünk. Most viszont már úgy érztem, hogy csak így tudom biztosan elvinni a spar melletti gyógyszertárig, hogy ő is levegőzzön. Először kicsit furcsállotta a dolgot, nyöszörgött kicsit meg próbált helyezkedni, aztán meglátta ennek is a szépségét: könnyebb lábat lóbálni mint anya hátán a mei tai-ban :) halandzsázott, beszélgetett, sőt, néha a hinta palintát is énekelte, amit hazafelé sikerült felvennem:

Itthon aztán csalódtam magamban, mikor úgy gondoltam- tévesen-, hogy még fel tudom hozni Magort babakocsival együtt a lépcsőn. Felemeltem ugyan, de azonnal rá is jöttem, hogy ez így picivel félidőn túl már nem kényelmes (biztos nem lehetetlen, de kár erőltetni, mert értelmetlen), így nehezen kivarázsoltam a Michelin babámat a kocsiból és külön hoztam be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése