Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. november 4., kedd

A doktornéni sajnos még mindig mumus...

Zselyke ovi kezdéséhez szükség volt igazolásra, hogy mehet közösségbe, így ma elmentünk az orvoshoz. Tegnap már mondtam neki, reggel megismételtem, hogy "ha oviba szeretnél menni, akkor el kell mennünk a doktornénihez, hogy adjon igazolást, egy papírt, miután meghallgatott és megnézte a torkod". Ekkor még értette, vagy legalábbis benne volt. Ahogy közeledtünk a délhez, mert ma 12-14-ig rendel, kiakadt a babó. Közölte, hogy "Anya megy orvoshoz, e én!", aztán azzal is próbálkozott, hogy "Maguga nyissa nagyra száját". Igyekeztem megnyugtatni, hogy majd én is megyek orvoshoz, de másikhoz és mivel Magor köhög, így tegnap eldöntöttem, hogy ő is jön, hogy megvizsgálják, de nem nyert egyik érv sem. A kisasszony a rendelőben azt hitte, hogy ott játszhat gyerekekkel, vagy miután túl voltunk a "tortúrán", már mehetünk is az oviba, de ez sem nyert. Nem volt jó napja ilyen szempontból :)
Magorral kezdtünk, aki "jó" szokásához híven nem nyitotta ki a száját, de én az ölemben lefogtam a gyakorlott‎ doktornénink pedig így is megnézte a torkát, majd elöl-hátul meghallgatta. Végül kapott Fenistil cseppet, szájba fújós inhaláló sprayt, amihez kelleni fog egy üres tejfölös doboz, hogy kivitelezzük... és még egy köptető emulziót is. Zselyke csatlakozott az "én már pedig ki nem nyitom a számat" csapathoz, cserébe viszont fogait összeszorítva hisztizett :( végül csak sikerült őt is megnézni, amiért kaphatott egy darab matricát, de ez neki nem nagyon lett volna elég. Ezért a viselkedésért viszont nem jár több! Tatát elhívtam magunkkal, mert ezekkel a rendelőben nem lehet bírni, de aztán megtanultam, hogy nem csak ott, hanem azon kívül sem. Zselyke nyafogott és hisztizett az utcán, hogy ő is az én kezemet akarja fogni, Magor ugyanúgy fel akart mászni a kőfalra, mint a nővére és együtt nem bírtak várni, míg a gyógyszertárban megkaptuk Maguga gyógyszereit, majd a kb nyugdíjas munkaerőt teljes mértékben feltartottam a terhes vitaminommal, amit egyikük sem talált meg.
Itthon aztán az volt a kisasszony első dolga, hogy vetkőzés után feljött és a gyerekszobában a macis matricát a korábbi medvésekkel, míg Magor teknősös matricáját a többi teknőssel egy helyre ragassza. Hiába, itt csapatok vannak, nem várható spontán káosz az én három éves lánykámtól, ha matricázásról van szó :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése