Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. november 11., kedd

Sírós kezdetek

‎Szegény Zselykének ma nem volt kedve oviba menni. Ugyan a haját most szó nélkül hagyta megfésülni és befonni is, de a kinti ruhát már nem akarta felvenni. "Nem megyek ma oviba. Menjünk haza Magugához, pici öcsivel játszom!" az oviban elkezdett a vetkőzés közben pityeregni, hogy "maradj velem autózni", mikor mondtam, hogy nem lehet, de ebéd után megyek, most reggelizzen finomat (briós van karamell itallal), csak bújt és annyit mondott, hogy "jó, te is egyél velem finomat!". Végül az ajtóban sírásnak Vera néni vetett véget, aki megfogta és bevitte én pedig a decemberi ebéd befizetéshez (13-a szombatra és két ünnep közé nem kértem) sorban állva hallgattam, ahogy sírva üvölti, hogy "Anyaaa, engedj Édesanyához!" :( 20 percből 15-öt biztos sírt. Vera néni, az egyik dadus mondta, hogy "igazi skorpió" és "ő még kicsi", mikor a többi szülő csak fülelt, hogy mi ez a sírás.
Ma ez a ködös idő nem kedvez a gyerekeknek, amíg ott voltam, többen sírtak és kiderült, hogy mások sem akartak elindulni ma oviba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése