Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. december 14., péntek

Igazi ínyenc (?)

Bundás kenyér tejföllel és pálpusztai sajttal

Hogy lehetséges mindez? Egyszerűen: én nagyon szeretem a tejfölös-márványsajtos verziót is, nem csak a hagyományosat :) és ma azt ettem (ettünk) ebédre.
A babó olyan ütemben fogyasztotta a héten a kakukkfüves tejfölös húst tésztával, hogy ma "nosztalgiáztunk" és újra főztem neki főzeléket. A csirkehúsos, sárgarépás, céklás krumpli főzelék még mindig ízlett neki, így elfogyasztott belőle egy tálkával. Kb. fél órával a vélt jóllakás után, megjelent nálam is, hogy a bundás kenyeremből lejmoljon (lehet, hogy egy fogás nem elég neki?).
A lánynak jelentem: Nagyon ízlett, rendre tartotta a száját, időnként "hümmögött" is a rágás mellé :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése