Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. augusztus 26., kedd

Zselyke szépítkezik és szerinte nekem is jó lenne

‎Zselyke mindig ráérez, hogy melyik napokon jön az apja később haza. Természetesen ma is kitalálta, hogy menjünk be hozzá. Most. Egyrészt ilyenkor már itthon szokott lenni, másrészt az öccse alszik, de ez cseppet se számít. Viszont lehozott magával egy természetesen tescos tollat és azzal igyekezett szájkontúrt rajzolni magának, majd elégedett hangon így szólt: "nah kész vagyok, mehetünk Apához!". Újra elmondtam, hogy most nem, majd mikor úgy tűnt, hogy érti, felém szegezte a tollat:
Zs: most te jössz! 
Én: engem is össze akarsz firkálni?
Zs: igen, Apának! Biztos gyönyörű lesz!
:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése