Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. augusztus 28., csütörtök

Úgy hagytam ma ott, mint ha a világ legtermészetesebb dolga lenne az óvoda

‎Odafelé menet átvettük, hogy fogadjon szót, ha azt mondják, akkor fogja meg valaki kezét: "jó, Kriszta néniét!". Úgy látszik Kriszta néni nagyon tetszik Zselykének, mert a nevét is gyorsan megtanulta :)
Az udvaron volt minden gyerek, mikor ma reggel beértünk. Mivel Viktor tegnap észrevette, hogy a csoport névsorban két jel duplán van, köztük Zselyke babó esernyője is, így rákérdeztem Éva néninél, hogy ugye ez csak valami tévedés. Hál'isten csak adminisztrációs hiba volt, Zselyke az egyedüli esernyő a csoportban! Mire ezt megbeszéltük a babó már ki is ment az udvarra és a kisháznál játszott, majd Kriszta néninek mutatta a dzsekijén lévő Viktortól kapott Simpson családos kitűzőjét. Meg kellett adnom a lány TAJ számát, majd mondtam Zselykének, hogy én most megyek, csinálok ebédre halat rizzsel, utána majd jövök érte. A válasz, miközben túrta a homokot: "jó, szia Anya!", puszi-puszi egy gyors integetés és ennyi :)
Olyan büszke vagyok rá, csak novemberben is így menjen majd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése