Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. augusztus 15., péntek

Ovis beszerző körút Zselykével 1.

A nyertes anyag :) szerintem nagyon jó! 
Ez pedig a heroin áras rókás gombok egyike (8-an vannak "testvérek")...
‎Sok mindenre szükség van (majd kell benti cipő, tornaruha), de most az ovis zsákhoz, tornazsákhoz, paplan- és párnahuzathoz mentünk el anyagot venni. Úgy döntöttem, hogy a leginkább illetékes személlyel, azaz Zselyke babóval együtt megyünk. A kisasszonyt legjobban a gombok érdekelték, így én előválogattam a rengeteg gyerek mintás anyagot és csak azt mutogattam meg neki, ami nekem is tetszett. A katicásak hidegen hagyták a lányt, ahogy a kutyás, cicás és vízilovas minta is. Az autósokon kicsit elidőzött, majd a fehér alapon világos rózsaszín nagy szívecskék melletti Mickey egér és Minnie is kiesett nála, amint találtunk egy Micimackós anyagot, amin volt Tigris és Zsebi is. De csodák csodájára, az én legnagyobb örömömre, sokkal jobb mellett tette le a voksát. Igazán színes, az ABC is rajta van és nem utolsó sorban a minta is igazi Zselykének való- busszal, helikopterrel, állatokkal :) Az csak hab a tortán, hogy ez a szerintünk jobb 100% pamut anyag 1.190,-/fm volt, míg a Disney figurákkal díszített 1.990,-/fm.
Vettem ugyanilyen anyagot fehérben is, abból majd kerül mindenre egy-egy csík, amin a lány jele (szív) és keresztneve is rajta lesz, fehér cipzárral záródik majd a zsák és a huzatok is! 
Persze a nagy gomb-szerelem mellett nem mehettünk el csak úgy, így sikerült valóban heroin áras rókás gombokat (260,-Ft/db!) vennünk, amiből a jó szívű babó ad majd Magornak is, így lesz egy-egy piros-fehér ‎pulcsira megbízása Mamának, amiket természetesen Vukos gombok fognak díszíteni.
Óvodai varrós projekt kezdődhet, Anyunya varrhat Zselyke babónak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése