Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. augusztus 27., szerda

Mennyire jellemző...

‎Zselykét kérdeztem az oviból hazafelé jövet, hogy mit szeretne ebédre: természetesen megint tészta volt a válasz, kb 1 hete csak azt kér.
Itthon aztán a fagyasztóban lévő gombából sok fokhagymával és tejszínnel, szerecsendióval, parmezánnal készítettem mártást a penné‎hez és olyat csináltam, amit szerencsére ritkán szoktam: elsóztam... Legalábbis szerintem sós lett, de a két gyereknek jobban ízlett, mint a héten bármi. Magor hangosan hümmögött minden falatnál, Zselyke pedig csak úgy tolta befelé kanállal. Sőt, mikor már hozzám bújt, hogy alszik, akkor is olyat mondott, amit eddig szerintem így külön, kérdés nélkül még soha: "finom volt ebéd :)". Jellemző!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése