Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. február 23., vasárnap

Zselyke újabb állatkái, avagy a morfok egyetlen rajongója a lány

Pár hete gondoltam egy "nagyot"- úgy tűnik túl nagyot- és megpróbáltam cuki játék családot gyártani. (kell valami elfoglaltság, a horgolás jó is, de ideje lenne némi pénzért túladni pár kisebb alkotáson...)
Mivel a zombie vonal nem jött be- bár szerintem ezek is inkább voltak cukik, mint félelmetesek-, ideje volt "cukira" váltani. Zselyke nem szereti a túl bonyolított dolgokat, így egyik éjjel megálmodtam a morfokat. Igen, morf! Az amorf, leginkább talán egy krumplira, vagy nudlira hasonlító forma, ami aztán ugyanazt az arcot kapja, különböző színekben és fülekkel, ezzel kapva egyedi karaktert. A terv elkészült, majd megszületett egy nyúl, aminek még nem a "kiforrt" morf-arca van és eredetileg Zselyc nyula, de neki nem tetszik. Magor bezzeg imádja! A füleit rágcsálja, lengeti, szereti :)
A morf csapat



A nyulat követte egy mondjuk, hogy unisex medve-morf, majd a lányos kisnyúl-morf és ma a fiús kapszula-morf. Az utolsó kettőt már kézzel is elláttam, mert a lány hiányolta a maciról. Úgy tűnik a babó a termékfejlesztő, vagy legalábbis az ötletgazda. Mióta elkészültek, ő velük játszik, velük alszik. A morfok építenek homokból, ők éhesek, ők esnek el.
Már csak azt kéne kitalálnom, hogy a saját gyerekemen kívül érdekelne-e bárkit és milyen áron... addig is Zselyke játszik, Magor rág én pedig igyekszem kitalálni nekik inkább egy-egy tavaszi sapkát, lehet, hogy annak több értelme van :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése