Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. február 12., szerda

Mosolygásra okot adó mozzanatok

Zselyke nagyon vicces mióta hazajöttünk. Annyira örült a játékainak, hogy hétfő este és még kedden is sorra megpuszilta, ami a keze ügyébe került. De nem csak a klasszikus játékok kaptak puszit, hanem a hordós építőjáték és még Magor járókája is :)

Zselyc aranyköpései:
1#
Zs: építs, Anya!
Én: mit építsünk? 
Zs: torta!
Nem volt mit tenni, a babái tortát sütöttek, ami bizony játék közben építés, még ha egyetlen elemet se fogunk meg. 
Én: mi kell a tortához, emlékszel?- Próbáltam utalni a Bogyós könyvében leírt liszt, cukor... és egyéb összetevőkre.
Zs: gyertya!

2#
Zs: építs, Anya!
Én: mit építsünk? 
Zs: tojás!
Na ez már keményebb dió, de mivel van húsvéti mese is hímes tojásokkal, így nem sok mindenen csodálkozhatok.

3#
Magornak épp reszeltem a háztartási kekszet a tízóraihoz, de ő csak elégedetlenkedett a járókában, hogy nincs terülj terülj asztalkám. Megkértem Zselykét, aki mellettem állt a sámliján és saját bevallása szerint "Zselyi segít Anya", bár valójában az ujját próbálta csak lereszelni a műanyag alma reszelőn, hogy menjen oda és kukucsoljon Magornak. Ő odarohant, egy hangot se hallatott, de mivel az öccse látóterébe került, ő már vigyorogva el is hallgatott. Erre a lány nyugtázta a történteket:
Zs: Nnna! 
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése