Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. február 24., hétfő

Vannak napok, mikor másfél percig csinos a lány

Ma olyan szépen süt a nap, hogy gondoltam a babót szoknyába öltöztetem és vastag harisnyát kap, így csinos is lesz, de mégsem fog megfázni. Az öltözéskor külön örült, hogy Micimackós a farmer kantáros szoknya :)
Aztán miután végeztünk a lány előkészületeivel, én is felöltöztem és fogat mostam. Ezalatt a kisasszony lejött a földszintre és az alábbi módon fogadott:


A széken ült kitárt karokkal és ezt szajkózta: "Anya, néézd!". Majd mikor hoztam papírtörlőt, hogy feltakarítsam, gyorsan váltott: "légyszi, légyszi, Zselyi segít"...
Így volt ma másfél percig csinos a lány, aztán pedig olyan aranyosan segítőkész, hogy nem tudok rá haragudni a disznóól miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése