Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. február 20., csütörtök

Izgulok ;(

Patentost ott kellett hagyjam az állatorvosnál, mert megműtik. Ivartalanítani kell, mert méhgyulladása van és másképp nem jöhet rendbe. Déltől vannak a műtétek, egy másikkal kezdenek, aztán elvileg ő jön. Olyan furcsa volt otthagyni. Az asszisztens vezette hátra az őrzőbe, ahova egész aranyosan ment. Kedvesen hívták és ő ment. Hátra se nézett... én meg csak vártam, hogy szükség van-e rám. Nem volt. Csak annyi dolgom volt, hogy a műtéthez a beleegyező nyilatkozatot aláírjam.
Ha minden rendben van, akkor még ma hazahozhatom és holnap kontrollra kell visszamennünk. Szörnyű volt egyedül hazajönni, táskámban a pórázával. Közben jöttem rá, hogy el se köszöntem tőle. Remélem, hogy csak a köszönés és nem a búcsúzás maradt el! (Tudom, hogy fura és sokan meg se értik, de ő a 0. gyerekem. Bele se merek gondolni, hogy milyen állapotban lennék, ha Zselyc vagy Magor kéne, hogy kórházba kerüljön és értük izgulnék...)
A sétát nagyon élvezte Patika és mivel szép, napsütéses idő van, csináltam pár képet az öreglányról:




A legtorokszorítóbbat nem is mondtam. Miután hazajöttem, Zselyke egy tejszeletetet majszolt a számítógép előtt, mert közben mesét nézett. Elmondtam Tatának, hogy mi a helyzet és kis idő múlva Zselyke így szólt: "Patent eltűnt!... nincs Patent".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése