Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. június 1., szombat

Gourmet fesztivál

Tegnap délután láttam a facebook-on, hogy csak meg kell osztani egy bejegyzést és mára lehet páros belépőt nyerni a Gourmet fesztiválra, amit a Millenárison tartanak. Még akkor néztük, hogy érdemes lenne kimenni, mikor Zselyke pici volt, de akkor miatta inkább kihagytuk. Hajlamos vagyok túlparázni a dolgokat és sokkal több problémát látni valamiben, mint amennyi potenciálisan elő szokott fordulni, de hát ilyen vagyok, nincs mit tenni (bár próbálkozom)... A lényeg, hogy úgy tűnik, hogy most jött el az ideje, egy igazi nagylánnyal (Zselyc már mindjárt 19 hónapos), a fiú még pocakban és az 1:38-hoz esély nekem kedvezett. Nem volt túl sok megosztás, de attól még nyerni kellett- köszönöm Fortuna! :)
Bélszín carpaccio
Zselyke aludt egy nagyot, jól ebédelt, majd 2 után el is indultunk itthonról. Az autót az Alkotásban hagytuk, így egyszerűsítve a közlekedést. A jegyeket ott tudtam átvenni, kiváltottunk a fizetéshez egy spéci, Metapay nevű kártyát, ami majdnem olyan, mint a pálinkafesztiválon már megszokott, azzal a kivétellel, hogy ez csak bizonyos eseményekre jó. A jegyeink mellé megkaptuk azokat az ajándékokat (bélszín carpaccio kóstoló, ingyen kávé kupon, ingyen Hungária Rosé Extra Dry pezsgő kupon), amit az első 1.000 belépő kap meg minden nap- hogy a spéci jegy miatt, vagy mert benne voltunk az 1.000-ben, kérdés, de igazából lényegtelen. Végül egy pezsgős és a két kávés megmaradt, amit otthagytunk az egyik padon, hátha örül neki valaki, aki megtalálja és elolvassa az apróbetűs részt :)
A poharat, ami benne van a belépőjegy árában (2.900,-/fő)- ingyenes újságot, elviekben bemutatóknál kóstolót és mint itthon láttam, egy pohár bort, de erről ,csak most értesültem, így kimaradt, de csak ennyi!- kiváltottuk, majd az ehető kupon beváltásával kezdtünk. Zselykének ugyan nem ízlett a bélszín carpaccio, de mi Viktorral odáig voltunk érte, sőt, a mellé kapott rukkola és citrom is tökéletesítette a hármast. Hiába, ez a fesztivál erről kell, hogy szóljon.
Szt. Jakab kagyló és ráknyárs előtte, utána

Homár :)
Utána bolyongtunk egy kicsit, Viktor beváltotta a pezsgőjét, majd az általam kinézett fésűkagyló felé vettük az irányt. Aki néz főzős műsort, pláne Gordon Ramsay-t, az szerintem mind kíváncsi rá. Így grillezve, azzal a szósszal, amit adtak hozzá, valami csodás volt- nem hiába ízlett a lánynak is. Itt, a Spazio gasztrobárnál sajnos már elfogyott a kardhal gulyás, de a kagyló mellé, ami ilyen formában már Szent Jakab névre hallgat, vettünk még édes chilis ráknyársat is. Én vettem még 70%-os étcsokit tartalmazó édességeket egy csoki manufaktúrától (volt például fűszeres fügés, málnás, borhoz való, mákos, stb...), potom 3.000,-ért. Szerintem nagyon finomak voltak, de a Viktornak vitt fügés csoki kóstolás után az "olyan, mint a Sportszelet" dicséretben részesült.
Osztrigák várnak a sorukra
A MI osztrigáink :)
A sajttál

A halas vonalat továbbvittük és életünkben először megkóstoltuk az osztrigát, amiről sose gondoltam volna, hogy olyan rücskös héjú kagyló rejti. Hiába, ha mutatják, akkor már csak a szétnyitott feleket :p Vettünk egy kis sajttálat, ami nálunk soha, sehol nem maradhat ki. Itt adtak hozzá lekvárt is, ami a lágysajttal ugyanolyan finom volt, mint a penészessel. A sajtoknak babó is megörült és bőszen eszegette, bár ő inkább lekvár nélkül kapta.
Huncutka 1
Huncutka 2
Apa ad sajtot...
Aztán már egyedül is megy
Végül a maradék pénzünkből vettünk egy-egy tányér vaddisznógulyást, ami valami mennyei volt- és a többi ételhez képest olcsó is, mert csak 500,-/tányér. A főtt vaddisznóért a lány is rendre reklamált, ha épp nem volt mit ennie, majd mivel másodjára is eleredt az eső és ezúttal szaporábbra váltott, haza indultunk. Még időben, mert így is eláztunk picit, míg a kocsihoz értünk, de az semmi volt ahhoz képest, amíg a kocsitól itthon a házig!
Viktor várja a gulyást
Vaddisznógulyás :)
Az időjárás alapvetően kegyes volt hozzánk, így, hogy a belépőt nyertem és spóroltunk 6.000,-Ft-ot, úgy nyugtázhatjuk, hogy megérte. Volt még pár érdekes étel, amit más körülmények között biztos kipróbálnék, például sárgabaracklekvárban sült marhapofa kolbász :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése