Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. június 16., vasárnap

Csak a hiszti

Úgy tűnik vannak azok a napok, mikor mindegy, hogy mit csinál az ember, semmi se jó. Most ilyen napja van Zselykének is :( rendesen aludt 3 órát és én naivan azt gondoltam nem lesz semmi baj. Tévedtem! Ugyan megebédelt, de már ott is nyűgös volt, majd mindegy volt kit lát meg 
RAJTAM KÍVÜL, ahhoz akart menni. Ez egyáltalán nem nyert, mivel Mesi és a Nagypapa a csütörtöki lomtalanításhoz válogatja át a garázs tartalmát, Andzsinnak a pénteki kresz vizsgára kell készülni, az apja még nincs itthon (bár már nagyon itthon lenne:)), én pedig egyszerűen nem vagyok elég jó... nehezen viselem az ilyen jellegű hisztit. Elképzelhető, hogy amúgy is a szívemre venném, de a jelenlegi hormon szintemmel és a kánikulában (a gyerekszoba hőmérője 32`C-ot) én se vagyok vmi rugalmas.
Ennek ellenére megpróbáltam, amit tudtam, először hiszti közepette papucsot húztam a lábára, majd egyik kezemben a lánnyal, másikban a telefonnal (jó, ez kihagyható lett volna) lementem óvatosan a kertbe, elszlalomoztam a kóbor kutyakakik közt a homokozóig, kinyitottam, Zselykét betettem, magamnak a padot odébbhúztam. A lány kb 15percet játszott, csináltatott két maci formát és egy "várat", szitált, matatott a homokban, egy részét Gini fejére szórta, majd levette a papucsát és mezítláb kilépett a fűre, jelezve, hogy ebből elég volt. Előkészületeimhez hasonlóan mindent visszatettem, majd b) terv gyanánt kivittem motorozni. Hiába. Csak egy dolog érdekelte, hogy hátrafelé letarolja a primulát és ha törik, ha szakad, ne tegyen meg többet 40cm-nél. Miután 3x állítottam meg és közben ő igyekezett világgá kürtölni eme igazságtalanságot, behoztam és visszatettem a kiságyába. Ha így se, úgy se jó, legalább senkiben és semmiben ne tegyen kárt!
Ez "kicsit" panaszkodós beszámoló lett, de egész délután ez ment eddig. Jöjjön egy kis lehűlés, mert Zselykének se jó, a fiú szerintem gőzkabinban és én se tudom mi lesz így a hátralévő 5 hétben...

BlackBerry 10 okostelefonról küldve.

1 megjegyzés: