Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. június 11., kedd

"Csak a csúcs és a trambulin"

Zselyke "hopp"'
A ma délutáni program igazán jól sikerült.
Zselyke babó kipróbálta Saroltáék tarmbulinját, amit tegnap még csak megnézett, mikor Rozó egyedül ugrált benne. Most, hogy Sarolta is itthon volt és Csilli is, így ketten voltak alkalmasak "vészhelyzet esetén értesítendő személynek": ha ugyanis a lány a bejárattól távol jön rá, hogy ez neki nem tetszik, be kell, hogy másszon érte valaki, aki ki tudja hozni és a trambulin maximális 75kg-os teherbírását sem lépik túl a 10kg-os lánnyal. Én momentán kiestem :p
 
Mikor az átélés látszik...
S amikor az öröm :)
Hármasban
A címet Roy és Ádámtól loptam, de azt hiszem megbocsátható, pláne, ha amúgy is szeretem a dalaikat és emlékeim szerint ez volt az egyik első, amit hallottam :)
Jöjjön a zene videója, ha valaki nem ismerné (jó lett volna betenni a saját videó alá betenni, de Zselyke olyan cukin visítozott örömében és Sarolta is olyan aranyosan figyelt rá, hogy nem volt szívem):

No és persze nem utolsó sorban a LÉNYEG, a három grácia, ahogy együtt trambulinozott:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése