Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. június 13., csütörtök

Gasztro-kikapcsolódás

Most, hogy Viktor nincs itthon, nyugodtan eljöttem megvenni a szülinapi ajándékát, amit már kinéztem egy ideje. (nekem tetszik, remélem neki is fog:))
Ha már a városban vagyok, kicsit sétáltam is és (terhesen) csupa jó dologba botlottam, így az ebédet is letudom. Először a neten már kinézett Levendula kézműves fagyizó akadt az utamba, így isteni levendulás citrom és erdei gyümölcsös mascarpone fagyival ajándékoztam meg magunkat a fiúval, majd a Burger king csábított be egy kecskesajtos whopper-re és egy trópusi mangós smoothie-ra :) 

BlackBerry 10 okostelefonról küldve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése