Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. május 20., kedd

Igazi menőmanó

‎Ma ilyen vagány és mégis cuki szerelésben vittem el Magort mei tai-ban. A két gyerekkel bementünk a 4-6-os vonalára, hogy az egyik szivárványos morfot odaadjuk az új gazdájának. Azt terveztem, hogy utána majd a Kopaszi gáton töltünk egy kis időt, mivel végre jó idő van, de a lány igazi szabotőr! Nem volt hajlandó jól viselkedni sem, a sétáról már ne is beszéljünk... így miután a lámpánál mellkasomon Magorral, hátamon Zselykével vártam a zöld jelzést és a babó benyögte, hogy menjünk haza, feladtam. A buszmegállóhoz mentem és nem sétáltam el velük a gátig.
Kicsit félek így elindulni, de lehet, hogy holnap is teszünk egy próbát, csak tudnám, hogy hova menjünk... Kopaszi gát vagy Normafa, Csillebérc, esetleg csak a belváros, mert a Bazilikánál holnaptól kezdődik egy Guinness rekord kísérlet, igazi Zselykének való legoból készülő "építs magas torony" :)‎ Jó lenne felavatni a nyeremény túracipőt, aztán délután kezdődhet a torta-hadművelet Dávid szülinapjához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése