Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. május 28., szerda

Élményekben gazdagodunk

‎Miután rajtam a két gyerekkel elsétáltam a Virágvölgyig, ahol épp jött a Gyermekvasút, jobbnak láttam felülni rá, hogy kipihenjem magam :), s így a vasutazás eme formája se maradt ki. Zselyke nagyon élvezte, tetszett neki, hogy kislánytól vettem a jegyet, hogy síppal jeleznek. A Széchényi-hegyen aztán vettem magunknak üdítőt, s amíg Magort megetettem az elhozott gyümölccsel, addig Zselyke a pincér lánnyal összebarátkozott és kb 4 sültkrumplira is elegendő mennyiségű sót szórt szét az ikeás gyerek asztalon. Kb homok rajzolósat játszott a sóval... Most játszóterzünk és drukkolok, hogy nehogy ránk szakadjon az ég, mert akkor futás lesz a fogaskerekűhöz két gyerekkel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése