Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. július 3., kedd

Újabb ajándékok Zselykének

Az eredeti kép a praktikából
Igyekszem kihasználni az időt, amit itthon töltök és Zselykémnek mindenféle, számomra hasznosnak tűnő ajándékot, használati tárgyat készítek. A korábbi terveken túl most a júliusi praktikában látott nyakpárna elkészítése van napirenden- persze nem egy az egyben ugyanolyannak, az nem az én stílusom :)-, no meg egy rágókás játék, amihez a pinterest adta az ötleteket. Egy ideje erre az oldalra "kattantam rá", ha lehet ilyet mondani. Ott nézek inspiráció után és a látottakat továbbgondolva, kiötlöm az "IGAZIT".

Ma megvettem az az anyagot a nyakpárnához és bár a leírásban styropor golyókat írtak, a megjelölt beszerzési hely kifogyott belőle, így módosítottam. Nem dobtuk ki a meggylekvár készítése során hulladékként keletkező magokat, hanem azokkal fogom megtölteni a párnát- mikor megvilágosodtam a boltban, gyorsan felhívtam a Nagypapát, aki itthon épp bőszen magozott :). A boltban rajtam kívül mások is keresték a töltőanyagot, sőt kíváncsiak voltak mivel helyettesíthetnék. Az eladó javaslatai; vagy bogarasodó babbal tölthető, vagy esetleg apró kavicsokkal. Mikor meghallottam, rögtön eszembe jutott a Gyalogg Galopp-féle "Picike szikla" :DDD.

A saját rágókánk alapjául ezek a képek szolgálnak, aztán majd eldől végül mi lesz belőle, egy biztos, a lomtalanításkor ki nem dobott fakarikák közül végre felhasználok legalább egyet:

 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése