Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. július 26., csütörtök

Rigómentés

Zselyke mai tízóraiját követően a járóka mellett próbáltam épp meggyőzni a lányt a babáival folytatható "ketrecharc" előnyeiről, mikor valami barna nekicsattant a bal oldali teraszajtónak. Nagypapa megkérdezte mi volt ez a hang, mondtam, hogy egy madár szállt az üvegnek, majd mentünk is ki megnézni, mivel Gini villámsebességgel ott volt a terasz egy adott pontján és nem mozdult. Szerencsére mindannyian kimentünk, így míg én a késve érkező Patentot szóval küldtem odébb a madártól, Nagypapa a rá egyébként nem jellemző szigorral, most sikeresen ijesztette el Gattót, aki a könnyű ebéd reményében már környékezte is a madarat. Míg a macska hátrált, én betettem Zselyke babót a járókába, majd felvettem a rigót és vittem is az emeletre. A szárnyai kicsit nedvesek voltak, így jó ötletnek tűnt macskabiztos helyre tenni addig, míg megszárad. Az egyedüli ilyen pont, ami hirtelen az eszembe jutott, a tető/párkány. A lány szobájában amúgy is nyitva volt az ablak, így egy karton papírt tettem a mostanra felforrósodott párkányra, majd kitettem a rigót. Érdekesen "zihált", már ha tud egyáltalán egy madár ilyet, majd megnyugodott és közel negyed óra elteltével sikeresen átreppent a bokorra.
Megmentettük :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése