Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. július 11., szerda

"Gyí te paci"

Mesi hirtelen ötletétől vezérelve, miszerint lovagoltathatja-e a lányt a hintalovon, számomra korai próbát tettünk. Tévedtem!
Bár határozottan segítségre szorul még a lány a hintalovagolást tekintve- nem árt tartani, hogy le ne dőljön-, de úgy élvezte, hogy öröm volt nézni. Széles mosollyal ült az egyébként- természetesen- tescos lovon és örült az oda-vissza dőlöngélésnek. Később aztán a hangját is hallatta. Az örömén először csak ámultunk és bámultunk, majd észbe kaptam és gyorsan készítettem róla pár képet és egy videót is.

Mesi ugyan azzal kezdte a kérdést, hogy így nem lesz karácsonyi ajándék a lóból, ahogy eredetileg terveztük, én rögtön rávágtam, hogy dehogynem, de mivel így élvezi, lehet tényleg marad a nappaliban a paci...
                            


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése