Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. március 25., kedd

Játszótereztünk

És Zselyke maga választotta a frizuráját...

A kért 4 copfos frizura :)
Reggel megkérdeztem a lányt, hogy van-e kedve játszótérre menni. Volt, így megegyeztünk, hogy Magor kap tízórait, felöltözik mindenki és akkor elmegyünk. Az ötözést követően megfésültem, amit viszonylag jól tűrt (a reakciója igen széles skálán mozog, az észre sem veszi és csinálhatok, amit csak akaroktól egészen a hisztérikus kalimpálással és krokodil könnyekkel nyomatékosított ellenkezésig). Majd egyeztettük a frizura tervet:
Én: Zselyi, kérsz a hajadba csattot?
Zs: Igen, összest! - de azért bőszen markolta a piros virágosat és azt kellett először a hajába tenni. (Mégis csak jó ajándék volt a 2 pár csatt pénteken)
Én: és hány copfot szeretnél, egyet vagy kettőt?
Zs: három, néégy! 
Így lett, mondjuk, hogy négy copfja mára, amit a tükörben meglátva, nagyon mosolygott, főleg mikor mondtam neki, hogy most "nyuszifüles két copfos" :) 

Magort babakocsiba tettem, hogy Zselykével jobban lehessen játszani és a sírógörcsös fiatal úr pedig a folyamatos hajolgatásoktól mentesen talán jobban aludjon. No igen, sírógörcsök... Tegnap délután kezdte, az estét szerencsére kihagyta, de reggel folytatta, mert bár még nem törte át az ínyét, de jön- láthatóan- a bal felső egyese...




A játszótéren aztán Zselyke nagyon boldog volt, mert volt ott 3 kb korabeli kislány, így próbált velük barátkozni és beszélgetni, de nem sok sikerrel, mert azok még az anyjukkal se nagyon kommunikáltak, de azért építettek kicsit homokból és felváltva csúszdáztak is egy-egy pápá kíséretében, mikor váltották egymást. Most először kedve volt kipróbálni a fém, félkör mászókát is, amin (f)eljutott 4 foknyit, majd két fok között becsúszott és óvatosan leengedte magát, mikor már kezd nehéz lenni a mászás. Főleg úgy, hogy még képtelen a váltott kezes-lábas kapaszkodásra és lépésre, így amolyan kukac mozgással egymást közvetlenül követő fokokon van a két keze és a két lába... Nekem is kellett vele libikókázni, amire nyilván nem ültem rá, de a térdhajlításoktól viszonylag hamar megfájdult a lábam. A cukorfalat így bíztatott; "Anyu, te is hintázz velem. Zselyke nem fáj :)"... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése