Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. március 2., vasárnap

Házi praktikák

‎Mivel Viktor után mi is taknyosak lettünk és köhögünk, elérkezett az ideje, hogy kipróbáljuk a még karácsony előtt vett illóolajokat. Mikor a mannaszappantól rendeltem, úgy gondoltam, hogy úgyis lesz megfázós, köhögős időszak, jobb ha időben felkészülök rá. 
Utánanéztem, hogy 2 éves korig nem lehet a fürdővízbe csepegtetni és úgy alkalmazni, de párologtatni lehet. Elkészült a köhögés elleni, légút tisztító csodakeverékem, amit meleg vízbe csepegtettem és most várom áldásos hatását :) (Zselyke már kétszer orrot fújt azóta és szerencsére egyik gyerek sem ingerült a szagoktól.) Viktor azt hitte, mikor megszagoltattam vele, hogy kínai balzsamot oldottam fel vízben... lehet, hogy ez fél siker?!
Ha nap közben beválik, kapnak éjjelre a saját szobájukba is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése