Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. március 12., szerda

Idei első katica

‎Tegnap délután láttuk Zselykével az idei első katicabogarat. Ráadásul nem is akárhol, hanem a lány békás poharán (most ez az ikeás pohár a nagy kedvenc). Sajnos fent hagytam az emeleten a telefont, így kép nem készült az egyébként "deréktől" felfelé, összesen 8 pettyes katicáról.
Én vettem észre a bogarat, s mikor mutattam Zselycnek, ő mosolygott és nézte, majd mikor megkérdeztem tőle, hogy milyen állat ez, mondta, hogy katica :) majd rájött, hogy ő szomjas és inni kezdett. Ezt követte a legviccesebb jelenet! Mivel a babó rendre kicsiket kortyol és közben döntögeti a poharat, a katica a nem várt imbolygás miatt elindult. A lány észrevette, hogy mozog a katica a poharán és kiakadt! Csajosan elkezdett hadonászni a kezeivel és közölte, hogy "neee, Anyunya, neee" :). Így gyorsan és az előzőleg általam vártnál sokkal simábban kiengedtem a katicabogarat a szabadba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése