Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. március 11., kedd

Diagnózis: vírusfertőzés

Zselyke babó éjjel felébredt és bár ivott pár kortyot, mindenképp át akart jönni és bevackolta magát kettőnk közé. Kb 5 óra lehetett, mikor arra ébredtem, hogy a lány ébresztget. Ezt rendre úgy csinálja, hogy a mutatóujjával bökdös, de most közben azt is mondogatta, hogy "Anyunya, segíts!". Mikor megsimogattam, éreztem, hogy meleg. Hihetetlenül okos, hogy szólt, hogy lázas! Természetesen Viktor is felébredt, így ő vigyázott rá, míg én lejöttem a földszintre a lázcsillapító nurofenért és innivalóért a lánynak. Bevette, visszakucorodott mellénk, majd addig aludt, míg Magor eddig sose hallott evés közbeni sikolyára, sírására fel nem ébredtek mindketten az apjával. Hiába, Magor mellett nagy általánosságban 6-7 óra között ébresztő van (de legalább már nem eszik éjjel).
Reggel aztán egymástól függetlenül ugyanarra jutottunk Viktorral, hogy kihívom a doktornénit. Az mégse jó jel, hogy szombaton és ma is lázas volt, a két köztes napon pedig hőemelkedse... 8 óra  után pár perccel felhívtam (megnéztem, hogy ma déltől rendel) és még negyed 9 előtt itt is volt. Benézett nagy nehezen a lány szájába (én lefogtam és igyekeztem a száját kinyitni, míg a doktornéni egy kanál segítségével megnézte a torkát), majd szintén sírás és töménytelen nem kíséretében meg is hallgatta a mellkasát. Mivel 2 "vizsgálat" volt és egész ügyesen viselkedett (lehet még én nem láttam rosszul viselkedő gyereket az orvosnál?!), így kettő HIPP-es állatos matricát is választhatott. Ezen igazi állatok fényképe van és a babó nem meglepő módon egy kengurut és egy zebrát választott, amik egy Magor pelenkázásnyi idő után fel is kerültek a lány ágya melletti szekrény oldalára :)
4 napig napi háromszor kell, hogy adjak neki Nurofent (még jó, hogy azt kifejezetten szereti- és mint kiderült az gyulladás csökkentő is kicsit), ha lázas lenne így is, akkor kúpot és ami a legfőbb nehézséget jelenti: 1.: nem mehet ki levegőzni sem, 2.: mivel vírusos és Magor még szerencsére jól van, nincs puszi és közös fürdés az öcsivel. Ha 4 nap után sincs jobban, akkor vissza kell vinnem.


Így most rajzolunk, főzőcskézőset játszunk és mesét olvasunk, nézünk fent is, lent is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése