Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. szeptember 27., péntek

Itthon is gyurmázunk

A délelőtti gyurmázáson felbuzdulva amíg a lány Tatával boltban volt én elkészítettem a gyurmát. Még Judit küldte kb fél éve ezt a receptet és pont Babónak való, mivel liszt, só, olaj és víz kell csak hozzá. Gyakorlatilag egy sima tészta- ami ízlik is neki... a gyurma tényleg elég lett volna szimpla adagból, de én persze dupláztam (legközelebb azért nem fogok ilyet csinálni, max ha már ipari mennyiségben lesz rá szükség). A használt adag feléhez kakaót kevertem, így lett barna színű gyurmája is a lánynak!
Babó hol a lencsét, szotyit és babot dugdossa a gyurmába, hol a szotyit eszegeti :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése