Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. szeptember 4., szerda

Álló motor jó, mozgó motor rossz

Zselykével a camponában voltunk. Nagyon mutogatott az apróval működő gyerek járgányokra, így mivel én is szerettem őket anno, befizettem egy körre. Kinéztem neki a legvagányabb motort, előkutattam az egyetlen 100-asom és felültettem. Vigyorgott, keze, lába a helyén volt :) a jó kedvének aztán a beinduló, imbolygó mozgás kezdetével hamar vége lett, így kisebb hanghatások közepette levettem. Úgy látszik tényleg csak a ráírt 3 éves kortól való, addigra talán a babó se fog félni a másfél perces menettől, ha zenél és mozog is a masina! 
A cukorfalat két képe azért mindent elmond az élményről :)

BlackBerry 10 okostelefonról küldve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése