Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2020. március 23., hétfő

Március 23., egy hóeséses tavaszi nap

Attól tartok minden kívánságom teljesül. Már ha azt veszem alapul, hogy mikor tél elején a gyerekek izgultak, hogy essen a hó, én annyit mondtam nekik, hogy "én szeretem a havat, csak azt szeretném, hogy olyankor essen, mikor nem kell időre beérni az oviba és a munkahelyre és még havat is hányni"-hát tessék. Most nem lehet elkésni, kimenni sem kell és bár tavasz van, ma fagyos napunk volt.

A mai matek házival egészen jól végeztünk- a torna az ugrabugra és annak helyigénye miatt estére marad. Volt még magyar, illetve környezet.
"Kicsit" hosszabb lett az ebédidős pihenő (2,5óra étkezéssel, játékkal), mint szerintem ideális lenne, így Zselyke 5-kor hagyta abba a tanulást úgy, hogy még egy gépen ki kell majd tölteni eg gyakorlólapot, illetve a torna hátravan.

Kimentek kicsit a kertbe, de a hideg szél miatt viszonylag hamar beparancsoltam őket és visszamenekítettem a házba a kocsiból a meleg, kinti ruhát, mondván, jó lesz az holnapra, akkor tovább maradhatnak majd kint.





Most még Viktor dolgozik, a fiúk fülhallgatóval filmet néznek, Zselyke pedig tableten az okosdoboz applikációval/netes oldalon matekot gyakorol. Ez játékos tanulás és tetszik neki :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése