Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2020. március 19., csütörtök

Ma talán kicsit jobb volt

Bízom benne, hogy összerázódunk és pár hisztit, megváltoztatott szokást leszámítva utólag arra jutunk, hogy csak nyertünk az önkéntes karantén helyzeten és az egész járványon. Igyekszem naponta átértékelni amit eddig kívántam, mondtam, problémaként hoztam fel és a következő napot, heteket új esélyként felfogni:
- talán sikerül rendet tenni a ház lakórészében mindenhol- a garázst elengedem :) (most (még) látok rá esélyt) - ráadásul a kötelező jelleggel mindenki itthon és élni is kéne helyzet miatt a korábban be nem vésődött szabályok, mint az oviban és Tatánál működő, "ha nem játszol vele, elpakolod a helyére" elv, talán működni fog.
- nem akkora baj, ha egy-eg, feladat elcsúszik egy napot- eddig a határidőseket sikerült tartani, így Zselyke angolból kapott egy ötöst, környezetből és nyelvtanból pedig 2-2piros pontot. Ma befutott a logopédiai feladat is e-mail-ben, így a fiúkkal is lesz kötelező tennivaló, feltéve, hogy Zselyke is önállósodik kicsit. Most sokat kérdez, sok megjegyzése van a tanultakhoz, de ez egyelőre nem baj.
- a fiúk, kénytelenek belefolyni olyan dolgokba is, amik segítik a napirendet, feladatokat, vagy csak nem megy nekem egyedül 3 különböző korú gyerekkel munkaidőben, így ma volt közös angol óra és tornaórát is tarthattam a kocsibehajtón- vicces :p
- ma ügyesebbek voltunk, mert már 9kor kezdtük a tanulást, Tasit sikerült ebéd után elaltatnom, Magor megkapta a "házi iskolaelőkészítőjét", amihez kaptam pár plusz tippet Hajnitól, hogy mit lehetne még fejleszteni (térbeli irányok), így gyakorlatilag megvalósíthattam a differenciált fejlesztést a nagyoknál (Zselyc matek-Magi megfigyelés, matematika és finommotorika fejlesztés szín-szám-forma táblázat kitöltéssel)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése