Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. június 2., hétfő

Megérkezett a lány ajándéka :)

‎A Facebook-os lego-duplo csoportban vettem a lánynak duplo figurákat. Van most már Micimackó, Füles, Malacka és két darab mézesbödön is a gyűjteményben. (majd hátha találok külön, jó áron Tigrist is)
Együtt bontottuk ki, a nejlon zacskóban aztán Zselyke felismerte a lényeget:
Zs: hurrá, játék :)
Én: igen, örülsz neki?
Zs: igen! Mihuhu, itt a Füles, itt a Malacka... mézem :)
A szőnyegre vitte őket boldogan magához ölelte őket és így szólt, 
Zs: hurrá! Tetszik! - majd a fricska‎ nem maradhatott ki- Nyuszi nincs...
Én: majd építünk nekik, jó?
Zs: igen. Nincsen Fülesnek háza... híí!...Szia Füles, te is szereted mézet? Igen én is szeretem mézet. Pompás játék. Nem, buta játék méz! Biztos mókás játék méz... 
‎:)
Most aztán lehet majd építeni és játszani!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése