Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. június 23., hétfő

Befőztünk a lánnyal

Önti a meggyet...
Nagyon nyomná :)
Így már jobb a technika! 
Amikor minden meggyes 3/1...
Tegnap délelőtt Józsival szedtünk egy rekesznyi meggyet, amit ma Zselyke segítségével eltettem. Nem volt könnyű! A meggymagozó nagyon jól jött, de a babó állandó segíthetnékje nem mindig volt pozitív. Levettük a pólóját, megkapta a kötényét, hogy ha valami meggyes lesz, akkor az olyan legyen, amiért nem kár. Babóm élvezettel borította a fazékba a kimagozott meggyet, sokszor idő előtt elvette tálat. Adogatta a magozóba egyesével a meggyet és mikor engedélyt kapott a dézsmálásra, boldogan lopkodta a kimagozott gyümölcsöt. Azért akadt némi ború is, mert miközben könyékig meggyesek voltunk, kellett szaladni pisilni is, Magor is felébredt, aki banános-kekszes-meggyet tízóraizott szó szerint kacagva, de... De mindeközben Zselyke háromszor borította ki a magozót a tállal együtt úgy, hogy a magok a konyhaszekrénytől a járókáig gurultak szanaszét. Háromszor szedtem össze mindent, mosogattam el és mostam fel. A postáshoz is ki kellett menni aláírni és utána alig lehetett behozni a lányt. A harmadik kiborításnál már elsírtam magam, hogy Zselyke inkább ne segítsen. Nézze a mesét, játsszon, de ne segítsen, mert alig haladunk. Bár ne tettem volna, mert szegény gyerekek úgy meglepődtek, hogy Magor értetlenül állt a járókában, Zselyke babó pedig jobban sírt, mint én :(


Persze utána még segített és nem is lett baleset. A végeredmény: sok-sok üveg befőtt, kb 1,5 liter szörp és egy nagy tálca tiszta meggymag, amiből párnát kapnak majd, jobban mondva meggymaggal töltött párnát :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése