Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. június 8., vasárnap

Főzdefeszt és street food show


Egy újabb fesztivál, gyerekekkel együtt :) Zselyke és Magor igazi fesztiválozós gyerekek, már nem az első evős-ivós fesztiválra mentünk el velük együtt, ahol igazi ínyencként eszik a sajtokat, sőt, most Zselyke azt is kitalálta, hogy mit kér ebédre. Halat és szerencsére volt is. A Vörös homárnál vettünk egy garnéla nyársat, ami a tavalyi Gourmet fesztiválon még ízlett neki és a fish and chips-ből én csak a rántott halat kértem a lánynak, mert nem olyan nagy étkű. Nagyon rendesek voltak, mert egyrészt kaphattam külön halat, másrészt csak a nyársért kellett fizetni. Én a Pista bá!-nál kinézett pastrami szendvicset kóstoltam meg, ami nagyon finom volt. Már utána is néztem, hogy a Deákhoz közel vannak és az ebéd menü, leves+szendvics ezer Ft alatt megvan :)

A sörök között voltak igazán gyümölcsösek, mint a meggyes, amivel kezdtem és a szilvás, amivel befejeztem. De a barna, az ale, a mézsör is nagyon jók voltak. Magor és Zselyke a végére elfáradtak, mert a délutáni alvás is felborult a 3 órás találkozóval és nyilván a nagy meleg és a tömeg miatti vagy hordozás, vagy kézenfogva sétálás sem öröm este 7-ig...
Zselyke megnézhette a hajókat, mert azokat imádja nézni (a nyáron tuti elmegyünk hajóval Szentendrére), de a legviccesebb talán az volt, mikor észrevette, hogy az egyik autó oldalához egy létra van támasztva, hogy a tetején a szellőzőhöz hozzáférjenek (vagy ki tudja miért:)). A lány bizony kiszúrta és fel akart rá mászni, mert ez "mászóka"‎ :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése