Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. augusztus 31., szombat

Csajos, állatos program

Tegnap délután Zselykével a Tropicariumban voltunk. Csak kettesben, mivel Magort megetettem, megvártuk, míg elállt a nem várt és a szokásosnál tovább tartó eső, majd lementünk a Camponába. A héten bukkantam rá az egyik szoptatás utáni, álmosság-mentes hajnalon, hogy ha veszek egy felnőtt éves bérletet, akkor ha legalább négyszer bemegyünk a gyerekekkel a Tropicariumba, már megéri a dolog. Mivel Zselyke és én is rajongunk az állatokért, hát beruháztam az egyébként szerintem nem is drága, 9.000,-Ft-os bérletre. Jól sikerült a program, a babó nagyon élvezte. Talán ma jön ki igazán, hogy mennyire, mert mielőtt boltba indult a nagypapával, a babjelekkel kezdte mutatni, hogy tegnap mit látott: halacskát, madarat, krokodilt, majmot :)
A babakocsit a pénztáros néninek köszönhetően a bejáraton túl, de kint hagyhattuk, ahol ő rálátott, de elvinni nem tudták, így kézenfogva vágtunk neki a sétának. Annyira cuki, ahogy nem is akarja elengedni a kezem :) A babakocsiból kiszállva, már a terráriumban lévő tengerimalacoktól is izgalomba jött, aztán jött a sok műanyag fellépő, amikre felállhatott és így közelebbről nézhette a halakat, a kígyókat, majmokat. Mindenen kopogott, ami üveg volt- Drazsénál megszokta :)


Pipiskedik is, így jobban lát :)
 





Vicces madár...
Zselykével kokettál
Ezt megnézem egyedül is...
Selyemmajmok

Taperálható üveg :)

A fém rácsba az aligátor felett belekapaszkodott, úgy leste feszülten a krokodilt és a halakat, amiket meg is etethetett, mert vettem neki eleséget. (Amit én szeretek, azt ő is. Viktor engem szokott "meghívni" állatetetésre a Feneketlen-tónál, vagy az állatkertben, én meg a lányt, ha kettesben vagyunk!)
Kígyó, akit Zselyke keltett fel kopogással...

"'Anya, tetszik a "szííí :)""

Az a bizonyos kígyó
Egy, aki bújócskázik
Aligátor
Hal-les :)
Az etethető halak



Teknősök

Cááápa


Alagút élmény

Mozgó szőnyeg :p


Kihagyhatatlan bohóchalak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése