Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. augusztus 5., hétfő

Alvás és ébredés két gyerekkel

Ennél kevésbé pihentetőbb, ugyanakkor szívet melengetőbb érzést- most már, hogy ketten vannak-, el se tudok képzelni. 
Zselyke valószínűleg rosszat álmodhatott, mikor (talán) fél 6 körül megszakítás nélkül, bár nem túl keservesen sírt. Viktor áthozta, a lány ivott egy kis teát- tényleg nem sokat, ezért tippelek a rossz álomra inkább, mint a szomjúságra-, majd az apja mellett elaludt. Én fél 8 körül keltem, mindenki más még mélyen aludt, s mert olyan helyesek voltak így együtt hárman, hát lefotóztam őket. A gyerekek észre sem vették, mikor Viktornak el kellett menni dolgozni, sőt, később azt sem, mikor Nagypapa lement a földszintre.
Később aztán szinte egyszerre ébredtek. Én a leveleimet néztem a telefonon, mikor Magor nyöszörögni és mocorogni kezdett és erre Zselyke is hirtelen, vigyorgó arccal felénk fordult. Ami ezt követte, az sajnos csak nem túl éles képekkel lett megörökítve, de a szeretet, az öröm és a Magor megszületésével egyszer csak "nagylánnyá" cseperedett Zselyke babó odafigyelése és finomsága azt hiszem így is látszik! Minden nap okot adnak az örülésnek. Nagyon szeretem őket! :)

BlackBerry 10 okostelefonról küldve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése