Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. április 24., szerda

Sűrű délelőtt

Ma igazán sűrű programunk volt. Fél10-re kellett mennem nőgyógyászhoz és mivel ma érkezett Pista (oda vissza nem jártuk volna meg külön külön) Zselyke és Nagypapa is eljöttek velem. Míg én az orvosnál voltam, ők a babakocsival elsétáltak a Vajdahunyad várához, az állatkert után kötelező jelleggel vetettem velük tízóraira perecet. 20perc alatt végeztem, így hamar csatlakoztam hozzájuk. Körbesétáltuk a várat, készítettem pár képet és végül majdnem egy egész perecet megettünk. Pista gépe fél12-re érkezett meg Ferihegyre, mi pedig 1 óra körül értünk haza. A meleg miatt mindenki csak szomjas volt, éhes (a perec miatt) nem , de ami késik, nem múlik. Ahogy a babót ismerem, 2-3 körül úgyis éhes lesz :)

BlackBerry 10 okostelefonról küldve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése