Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. április 29., hétfő

Első találkozás a filctollal


Ma délután, uzsonna után kipróbálta Zselyke baba a filctollat. Eszembe jutott, hogy van egy csomag bontatlan ikeás filctoll a szobámban és mivel ezt se nagyon kell a papírra rányomni ahhoz, hogy fogjon, biztos tetszene neki ( a mágneses rajztábla után nehéz sokszor a szíves ceruzával vagy a zsírkrétával alkotnia). Szerencsére elég vastagok a filcek ahhoz, hogy rányomhassa őket a papírra, ha kedve tartja, mégse lesz bajuk.
Az asztalt leterítettem egy nagy újsággal, rátettem a fehér papírt, a filceket a papír mellé, babót az ölembe. Amelyik filcet elvette, arról levettem a kupakot és alkothatott! Nagyon beleélte magát, a piroshoz többször visszatért. A jobb kezén a középső és a gyűrűs ujja minden igyekezetem ellenére kicsit zöld és piros lett, ez annyira meglepte a lányt, hogy onnantól már nem is nagyon volt hajlandó rajzolni, csak leste a foltokat :) egy része lejött kézmosással, a többi majd lekopik és ő is hozzászokik, hogy sokszor ilyen egy gyerek. 
Az első, igencsak színes rajza dátumozva várja haza a csodálóit! Én elteszem ezt az alkotást, hogy később ő is lássa, hogyan kezdte :)

BlackBerry 10 okostelefonról küldve.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése