Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. április 21., vasárnap

Állatkert

Apával a kezdetekkor
Még múlt héten beszéltük meg Tomiékkal a most vasárnapot, mint Állatkertes program. Sajnos Eszter és Bálint nem tudtak jönni, mert Bálintnak hőemelkedése volt, így Tomival, Gergővel és Norbival és Emmával kiegészülve vágtunk neki a jó időben a sétának. Én személy szerint valószínű, hogy izgatottabb voltam, mint Zselyke, de egyrészt úgy örültem, hogy végre jó idő van és ott sétálhatunk, amit én szeretek, másrészt a babó reakciójának változása érdekelt. Legutóbb, mikor tavaly voltunk, még pici volt ahhoz, hogy a hozzá képest nem ~1méteres távolságban lévő, tényleg nagy méretű állatokat észrevegye és érdekelje. Pozitívan csalódtam, a lány egyre több állat iránt tanúsított érdeklődést, sőt, amolyan igazi anyja-lánya, mert a kecskékkel teli kisállat simogató igazi siker történet volt. A perec elvétele után mi ketten bementünk, Viktor a babakocsival és a telefonnal, hogy megörökíthessen minket, inkább kint maradt. Volt egy jófej kecske, aki hajlandó volt demonstrálni a leányzónak a "mek-mek" hangot, bár eredetiben inkább hangzott "Meee-meee"-nek :) Volt ám szaladgálás egyik kecskétől a másikig, néha szabadon, néha csak felszólításra némi simi-simi és, hogy azért ne legyen fenékig tejfel a dolog, egy kisebb megoldandó feladat anyának. Zselyke itt is igyekezett összegyűjteni a kavicsokat, amit Mártiék kertjéből szabad, de jó sok kecskebogyó közül inkább nem!

Két gyerek, egy anya és sok kecske :)
Barátkozik...
"Úgyis elkaplak" :)
 


Láttunk hangosan rikácsoló papagájokat, az én kedvenc vízidisznóimat is, ettünk salátát, készült rólunk ingyen családi kép az Eisberg salátának hála, bementünk lajhárt lesni, etettünk nagyon szőrös és nyálas szájú puputevét :), megnéztük a mostani kisállatok közül az indiai oroszlán kölyköket, akik aludtak és a kis elefántot, Asha-t is. Zselyc hol sétált, hol nyakban volt, hol a babakocsiból szemlélődött egy-egy perec darabbal a szájában.
Pocakos kép
Asha a kis elefánt 
 
Szeretem ezt a telefont, szép képeket lehet vele csinálni :)
Vízidisznaj
 
 
 

Lajhár pofi
Igazi lajhár póz :)
 
 
 

Kicsit homályos, de a hangulata TETSZIK :)
 

 

Hazafelé :)
Volt egy kisebb malőrünk is- természetesen-, amiről én tehetek. Még odafelé megemlítettem Viktornak, hogy arra gondoltam, ha van sima héliumos lufi- semmi fényes, spéci anyag, Disney minta-, ami nem túl drága, vehetnénk a lánynak, mert én anno nagyon szerettem a lufit. Viktor gyorsan átszaladt a főbejárattal szembeni árushoz és szert tett egy lila színű, kisvakondos lufira. Boldogság volt, kisebb nehézségek árán ráoperáltuk- természetesen a bonyolultabb módon- a babakocsira, hogy ne vesszen el, de: Lufival nem lehet bemenni az állatkertbe! Viktor lufival az árushoz vissza, aki szerencsére rendes volt és vállalta, hogy megőrzi nekünk, amíg mi állatokat nézünk. Dolgunk végeztével megkaptuk a lufit, a lány babakocsijára tettük, most már egyszerűbb módon és úgy sétáltunk vissza a kocsihoz, hogy határtalan örömöt érezhettünk mindannyian. A babó a lufi miatt, én a lány öröme miatt, Viktor pedig- talán- a mi örömünk miatt :)
Jöjjön a lufis videó:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése